Hledáme víno s příběhem

08.03.2010 10:25


Průměrnému obyvateli tohoto vinařského kraje je asi téměř jasné, co to znamená, když je víno například suché, přívlastkové nebo kabinetní, ví, jak se vyrábí vína slámová, ledová, bariquová, je zvyklý na pojmenování pěkné víno, kulaté nebo třeba i zlomené.
Jaké víno však hledáme my v Jihomoravské komunitní nadaci, když hledáme víno s příběhem, to zřejmě návštěvníkům našeho webu zatím uniká. A k čemu vůbec takové víno potřebujeme?
Jak jistě naši sympatizanti ví, získáváme část svých finančních prostředků v benefičních aukcích vína pořádaných již tradičně v listopadu v pražském hotelu Marriott spolu s Nadací VIA. Letos bude aukce již po čtvrté a připravy na ni jsou v plném proudu již dnes. Proto začínáme oslovovat své tradiční dárce, ale samozřejmě hledáme i dárce nové. Propagační kampaň v Praze bude spuštěna již v měsíci květnu a její součástí budou i „zlaté hřeby“ aukce, které budou lákadlem pro pražské milovníky vína. V rámci kampaně budou tedy nabízena ta nejatraktivnější vína a budou nabízena prostřednictvím příběhu, který se k vínu pojí. V minulosti byla lákadlem vína například sedlecké Veltlínské zelené ročník 1995, které pila královna Alžběta II při své návštěva u nás v České republice, Portugal modrý ročník 1969 vinaře roku 2009 pana Valihracha, které vinař vyrobil ještě se svým otcem nebo ledový ryzlink vlašský ročník 2003 břeclavského vinaře Mráze, na které mráz působil dvakrát – jeden z malým m, druhý s velkým M. Ten, kdo je jen trochu zasvěcen do tajů marketingu, ten moc dobře ví, že příběh prodává. Hledáme tedy další taková vína, která by se měla stát marketingovým lákadlem pro aukci ročníku 2010. Vinař – dárce tak vlastně získá nejen dobrý pocit, že pomáhá, ale i zisk v podobě reklamy mezi pražskými milovníky vína a dobrých skutků zvláště.

Zpět